Al 3 weken heeft onze deurmat het rustig. Al 3 weken is het rustig in onze wijk en heeft de postbode geen werk bij ons. Lekker voor de deurmat, maar heel vervelend voor de mensen die zitten te wachten op belangrijke post. Dat tijdschriften en pakketjes niet op tijd aankomen daar kunnen we ons nog wel overheen zetten. Maar als rouwkaartjes en/of uitnodigingen niet op tijd komen dan is het een ander verhaal.
Leuk verzonnen, maar waar blijft de post van vandaag? En die van gisteren? En die van de afgelopen 3 weken? Vandaag hebben we voor het eerst weer een klein beetje post ontvangen. Op Facebook lees ik dat wijkgenoten ook eindelijk weer post ontvangen. Eindelijk.
Ik ben benieuwd naar het vervolg. Hoe gaat PostNL hiermee om? Tot nu toe is er weinig tot geen geluid vanuit PostNL geweest. De klachten zijn allemaal “netjes” in ontvangst genomen door de heren en dames van klantenservice en webcare. Maar echt op sympathie hoefden we niet te rekenen. Want ” U kunt als particulier gewoon heel weinig doen tegen een groot bedrijf als dat van ons”. Tsja…
Ook de klanten van Vodafone waren vorige week even onbereikbaar. Door een brand had het Vodafone netwerk last van een storing. Vandaag is bekend gemaakt dat alle Vodafone klanten 4 dagen lang gratis kunnen bellen als compensatie. Volgens de Consumentenbond voldoende, maarja… Ik ben geen Vodafoneklant, maar heb te maken met de nalatigheid van PostNL. Het kan dus altijd erger.
En daarom denken wij dat een gesponsorde buurtbarbeque helemaal niet verkeerd zou zijn PostNL! Daar staat de wijk Meerendonk in Den Bosch zeker open voor.
Geef een reactie